پارکت سه بعدی

پارکت های چوبی و همچنین بیشتر پارکت لمینت ها، اکثرا دارای طرح های دو بعدی ساده هستند ولی در سالهای اخیر پارکت سه بعدی هم وارد بازار شده است. این نوع کفپوش سه بعدی،  امروزه طرفداران خاص خود را دارد به خصوص نزد جوانانی که طرفدار مدلهای جدید هستند و می خواهند فضای خانه و یا محل کارشان محیطی جدید و مدرن باشد. 
در سالهای اخیر استفاده از کفپوش های سه بعدی در برخی خانه ها و مراکز فرهنگی هنری جهان رواج پیدا کرده و لذا شاید مثلا در موزه ها یا مراکز مشابه در خارج از کشور از دیدن یک سطح کفپوش جالب با طرح جانوران دریایی، درخت، حیوانات و غیره بطور سه بعدی و کاملا طبیعی، در نگاه اول متعجب بشوید ولی بهتر است بدانید که این نوع کفپوش ها روز به روز محبوبیت شان در جهان در حال بیشتر شدن است. 

پارکت سه بعدی

البته کفپوش های پارکت سه بعدی ( (3d parquet هم در این میان جای خود را در بازار فروش این نوع کفپوش ها کم کم باز کرده و بسیاری از مشتریان تنوع طلب و با سلیقه در حال حاضر به خرید و نصب چنین پارکت هایی علاقه مند شده اند. به خصوص این که از شرکت های سازنده بهترین پارکت آلمانی باشند. 
این نوع پارکت های سه بعدی دارای طرح تایل های سه بعدی هستند و برای پوشش دادن کف سالن های هال و پذیرایی و یا مراکز فرهنگی و هنری از قبیل کافی شاپ ها و کتاب فروشی های بزرگ بسیار مناسبند. مسلما در چنین فضایی نسل های جدید مانند کودکان، نوجوانان و یا جوانان از راه رفتن بر روی چنین سطح کفپوشی احساس بهتری خواهند داشت تا سطح کفپوش های با طرح های ساده. 

پارکت چوب سه بعدی

این نوع پارکت های چوبی دارای طرح های متفاوت و مختلفی هستند از طرح های مکعبی شکل گرفته تا طرح های مثلثی و یا هرمی شکل. در واقع نق شو طرح روی لایه بیرونی این پارکت ها طوری طراحی و بر روی سطح آن کشیده شده که هنگامی که شخصی بر روی آنها ایستاده است، انگار بر روی یک سطح ناهموار که دارای فرورفتگی یا بلندی است، ایستاده و همین امر هم موجب ایجاد یک جاوه هنری خاص و همچنین جذابیت دو چندان این محصول می شود. 
خوشبختانه تنوع رنگ و طرح این نوع پارکت ها زیاد و گسترده است و در حال حاضر می توانید در صورت تمایل انواع مختلفی از این پارکت ها را خریداری و سپس نصب کنید. نصب این مدلها نیز مانند نصب پارکت های معمولی است و تفاوت چندانی ندارد تنها اینکه نصاب باید هنگام چیدن قطعات آنها در کنار هم دقت کند و طبق طرح، تایل های آنها را یک به یک در کنار هم بچیند. 

پارکت های چوب سه بعدی

البته باید دقت کنید که در عوض اینکه این نوع کفپوش ها موجب زیبایی هر چه بیشتر سطح کف منزل یا محل کار شما می شوند، ولی برای حفظ این جلوه زیبایی هم کمی تلاش و وقت گذاشتن لازم است. باید  مواظب باشید تا سطح کفپوش کثیف نشود و در صورت چنین چیزی ، هر چه بیشتر و بهتر باید کف تمیز نکه داشته شود و مواظب باشید تا از آسیب وارد شدن به آن جلوگیری شود. (مثلا با کفش بر روی این سطح راه نروید و یا مواظب باشید که پایه های مبل، پیانو و اشیاء سنگین بر روی سطح آنها کشیده نشود

پارکت با طرح سه بعدی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با همکاران ما در تماس باشید. اسپوتا نوین چوب با فروش و ارائه بهترین پارکت آلمانی و انواع پارکت لمنیت در خدمت شماست. 

}