پارکت لمینت آلمانی

یک پارکت لمینت آلمانی از بهترین لمینت ها به شمار می رود و می تواند به عنوان یک کفپوش مناسب بکار رود. همانطور که پیشتر گفتیم لایه میانی پارکت لمینت ها از HDF و یا MDF است. در کشور آلمان سالهاست که شرکت های متعددی اقدام به ساخت و فروش انواع پارکت لمینت با کیفیت مناسب و درجه یک کرده اند. همین امر نیز موجب شده تا در سالهای اخیر پارکت لمینت های آلمانی در جهان طرفداران زیادی داشته باشند و در حال حاضر جزء پرفروش ترین لمینت ها در سطح جهان باشند. 
در حال حاضر برخی از شرکت های درجه یک و معتبر آلمانی تولید کننده پارکت لمینت مانند Kronospan ، HDM ، KRONOTEX ، HESS TIMBER و ... در کشورمان دارای نمایندگی فروش و خدمات هستند. یکی از این شرکت ها، شرکت Kronospan  است که با داشتن سالها تجربه فنی و پشتیبانی مناسب و همچنین تنوع بی نظیر پارکت لمینت هایش (از لحاظ رنگ و جنس تولیدی آنها) در راس این شرکت ها می باشد و در زمینه تولید محصولاتی مانند پارکت های چوبی، پارکت لمینت و حتی  دیوارپوش فعالیت داشته است. برند "وروکس فلور" در واقع متعلق به محصولات این شرکت می باشد. 

پارکت لمینت آلمانی

شاید توضیح این نکته لازم باشد که در اصل شرکت Kronospan  آلمان تولید کننده اصلی این پارکت لیمنت های مورد نظر ما است که البته کارخانجات و مراکز تولیدی متعددی در کشورهای همسایه اش مانند لهستان و جمهوری چک دارد. این شرکت در سال 2005 میلادی طی قراردادی با یکی از شرکت های کشور ترکیه بنام Versan Veryeri ، اقدام به همکاری تنگاتنگی با آنها کرده به این صورت که از آن زمان تاکنون بخش عمده محصولات پارکت لمینت Verox Floor در کارخانجات این شرکت در اروپا (آلمان، لهستان و جمهوری چک) تولید می شوند و سپس برای فروش به شرکت  Versan Veryeri در ازمیر ترکیه ارسال می شوند. در حال حاضر پارکت لمینت های  Verox Floor  دارای بیش از 25 نوع طرح و سایز و رنگ های متنوع است که همین امر نیز به مشتریان و علاقه مندان خرید این محصول ، کمک شایانی جهت انتخاب می کند. 
لذا زمان انتخاب و خرید این محصول هیچ نگرانی نداشته باشید و بدانید که با یک محصول درجه یک آلمانی روبرو هستید. از آنجایی که کفپوش خانه مسئله ای بسیار مهم و حیاتی در طراحی فضای خانه است، انتخاب بهترین نوع آن اهمیت ویژه ای دارد. خوشبختانه در سالهای اخیر با عرضه انواع جدید و متنوع پارکت لمینت ها، دست مشتریان جهت انتخاب و خرید، تا حد زیادی باز است و رضایت آنها فراهم می شود. 

تاریخچه پارکت لمینت وروکس فلور

شرکت Krono دارای تاریخچه ای بالغ بر 120 سال فعالیت و تولید است و امروزه با داشتن بیش از 40 مرکز و شعبات فعال تولیدی و فروش و خدمات و یا نمایندگی های معتبر در سراسر جهان با کیفیت به کار خود ادامه می دهد. در حال حاضر مشتریان محصولات این شرکت در بیش از 90 کشور جهان قرار دارند. تاریخچه فعالیت های این شرکت به سال 1897 باز می گردد زمانی که فعالیت های آن با یک کارخانه نسبتا کوچک چوب بری آغاز شد. به مرور زمان دامنه فعالیت های این شرکت گسترش پیدا کرد و توسعه شرکت و کارخانجات تولیدی در طول 100 سال گذشته، از آزمون زمان سربلند بیرون آمده و در حال حاضر با داشتن بیش از 14000 نفر پرسنل حرفه ای در سرتاسر شعبات و مراکزش اقدام به تولید و عرضه محولاتش در داخل و خارج از آلمان می کند. در دهه های گذشته بسیاری از مشتریانی که از محصولات این شرکت از جمله انواعپارکت لمینت، پارکت چوبی، فوم پارکت لمینت و یا سایر محصولات و پنل های چوبی خریداری و استفاده کرده اند، به مشتریان ثابت آن تبدیل شده و نام معتبر این شرکت را به خوبی می شناسند. 
امروزه در تولید پارکت لمینت و پارکت چوبی از چوب درختان مختلفی استفاده می شود از جمله برای ساخت چنین محصولاتی با کیفیت عالی و بادوام، محصولات چوبی شرکت Krono نیز از چوب بهترین درختان مانند بلوط، درخت گردو، گردوی آمریکایی (معروف به Hickory ) و ...  تولید می شوند. شاید بعضی از مردم به مسئله استفاده از یک دکور و طراحی مناسب در محل سکونت شان اهمیت ندهند، اما مسئله فضاسازی و شکل ظاهری خانه در روحیه افراد ساکن در آن تاثیر مستقیم دارد. بنابراین هرچه در این زمینه دقت و توجه بیشتری مبذول بفرمایید در دراز مدت اثرات مثبت آنرا در زندگی خود خواهید دید.

پارکت لمینت های آلمانی

در حال حاضر از تولیدات این شرکت، سری Monet   ، Da Vinci ، Van Gogh ، Degas ، Rivera و Carlo  در ایران عرضه می شود. این موارد نامبرده دارای ضخامت های مختلفی از جمله 8 ، 10 و یا 12 میلی متر هستند و همچنین ضریب سایش AC3 و یا AC4 هستند. خوشبختانه این پارکت لمینت ها اکثرا دارای قابلیت نصب بصورت مولتی سایز (نصب رویه هایی با تایل های یک رنگ و یک نوع ولی متفاوت از لحاظ ابعاد تایل ها) و یا رویه با چوب طبیعی و غیره می باشند. همچنین این نکته را هم نباید فراموش کرد که این پارکت لمینت ها به قدری کیفیت شان بالاست که نه تنها در منازل، بلکه در محل کار (مانند شرکت ها) و یا رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره نیز بکار گرفته می شوند.  حتی برای کفپوش راه پله ها هم می توانید از این پارکت لمینت ها استفاده کنید که زیبایی خاصی به فضای راه پله داده و آرامش بخش می باشد. 

پارکت لمینت های آلمانی

معمولا از تایل های بلند تر در جاهایی که مساحت بیشتری دارند (مانند سالن پذیرایی و یا حال خانه) استفاده و نصب می شوند و از تایل های کوتاه تر در مکان هایی که مساحت کمتری دارند (مانند اتاق خواب) . البته با این وجود شما هیچ محدودیتی در بکار گرفتن پارکت لمینت در فضاهای مختلف ندارید و می توانید در نهایت پس از مشورت با همکاران ما، به میل و سلیقه خود اقدام به نصب در محل مورد نظر خود کنید. مسئله دیگر قابلیت انطباق با سیستم های گرمایش کف است که در این مورد نیز پارکت لمینت های آلمانی از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و هیچ مشکلی در این زمینه بوجود نمی آید. همچنین برای کسانی که نگران ضریب سایش پارکت لمینت هستند، نیز این نکته را باید توجه داشته باشند که هرچه کیفیت این محصول بیشتر باشد، میزان ساییدگی در دراز مدت کمتر است و لیمنت ها دوام بیشتری خواهند داشت. یکی دیگر از ویژگی های مثبت و بسیار خوب این محصولات رویه آنتی باکتریال است که همانطور که از اسمش مشخص است مانع تجمع و رشد باکتری ها را بر روی سطح آن می شود که این مسئله برای سلامتی افراد خانواده بسیار مفید است. البته مقاوم بودن در برابر لکه ها نیز بسیار اهمیت دارد به خصوص در کفپوش خانه ها و یا مکان های پر رفت و آمدی که از این محصولات برای پوشاندن کف آنها استفاده شده. همچنین از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های ساخت کلیک لیمنت استفاده شده که موجب افزایش دوام آنها می شود. در کنار این مسئله ، مقاومت در برابر خط و خراش و در برابر رطوبت نیز بطور کامل نگرانی مشتریان را در این زمینه ها برطرف کرده است. برای مقاوم کردن پارکت لمینت ها در برابر خش و آسیب های سطحی از این قبیل از تکنولوژی های DIAMOND GLASS و PROTECT MICROSCRACH استفاده می شود. البته در ساخت انواع این تولیدات از برخی تکنولوژی های دیگر مانند AUTHENTIC ، HAND SCRAPED و MICROSCRATCH PROTECTION استفاده می شود که منجر به افزایش کیفیت شده است. 

پارکت لمینت Krono

از آنجایی که شرکت Krono اهمیت زیادی به رفاه و سلامتی مشتریانش می دهد، لذا در پروسه تولید این پارکت لمینت ها، از کمترین میزان فرمالدهید (که گازی سمی است ولی در تولید پارکت لمینت بکار می رود) مطابق با استانداردهای روز اروپا، استفاده می شود. از این لحاظ لازم نیست هیچ گونه نگرانی به خود راه بدهید.
سادگی و سرعت نصب پارکت لمینت های ساخت این شرکت در مقایسه با موارد مشابه دیگر آن بسیار بالاست که این از مزایای دیگر آن است. داشتن شیار چهار طرفه و سیستم های جدید قفل و کلیک در بسیاری از این مدلها موجب این مزیت شده است.  

در زمینه رنگ هم خوشبختانه طیف وسیعی از رنگ های روشن، متوسط و تیره در اختیار شماست. معمولا توصیه می شود که برای مکان هایی که کم نور هستند ولی می خواهید که کفپوش میزان نور بیشتری را بازتاب داده و کمی به روشنایی آن محیط کمک کند، می توانید از پارکت لمینت های روشن استفاده کنید. البته یکی دیگر از مزایای بکارگیری این نوع پارکت لمینت ها، نشان دادن کمترین میزان گرد و خاک موجود در محیط است و از این لحاظ بسیار مناسب مکان هایی مانند کافی شاپ ها، کف راهرو و یا راه پله ها، کتابخانه ها و مکانهای مشابه است. البته رنگ های تیره هم بسیار در نوع خود مناسب و زیبا هستند به خصوص در مکان هایی که دارای مبلمان، رنگ بندی دیوار و دکوراسیون فضا، حاوی رنگ های تیره مشابه باشند و موجب ایجاد یک فضای آرامش بخش و بسیار شیک می تواند بشود.
از طرف دیگر محیط زیست دوست بودن محصولات این شرکت، به ویژه پارکت لمینت های آن از دیگر مزایای آنها می باشد و مسلما دانستن این مطلب می تواند موجب خرسندی طرفداران و دوستاداران محیط زیست نیز باشد. 

لمینت وروکس فلورتمام محصولات شرکت Krono دارای استانداردهای جدید اروپا از جمله استاندارد معتبر EN13329 می باشند. از طرف دیگر علاوه بر محصولات نامبرده، می توانید از سایر محصولات این شرکت مانند چسب های تک و دوجزئی مخصوص نصب پارکت، چسب های سیلیکونی و غیره نیز خریداری و استفاده نمایید. 

بیشتر محصولاتی که درباره آنها اطلاعاتی در این وب سایت، در اختیار شما گذاشته شده را براحتی می توانید سفارش داده و ظرف یک ساعت از انبار ما در تهران برای شما ارسال و آنرا دریافت خواهید کرد اما بعضی از مدلها ممکن است که بدلایلی در انبار تهران موجود نبوده و در صورت درخواست مشتریان گرامی، به خارج سفارش داده و مدتی جهت دریافت محصول مورد نظرشان، طول بکشد. 
نکته مهم دیگر گارانتی 30 ساله بسیاری از پارکت لمینت های این شرکت است که خود این امر نیز نشانه اهمیت دادن به مشتریان و پشتیبانی از آنهاست. در نهایت امیدواریم که شما هم در با خرید و استفاده از این محصول فضای منزل و یا محیط کار بهتر و زیباتری داشته باشید.

}