کفپوش چوبی، انتخابی شیک و مناسب برای پوشش کف خانه

امروزه افراد زیادی تمایل دارند نشانه ها و نمادهایی از طبیعت را در دکوراسیون منزل خود داشته باشند. در بیشتر موارد استفاده ازکفپوش های چوبی (مانند پارکت لمینت) انتخاب اول این افراد است چون کفپوش های چوبی با رنگ، جنس و طرح هایی که دارند می توانند نماینده مناسبی از این جهت در دکوراسیون خانه باشند.


اگر در کنار خرید پارکت لمینت، از سایر امکانات جهت تزئین هر چه بیشتر و زیباتر خانه استفاده کنید، می توانید به بهترین نحو ممکن فضای خانه را زیباتر کنید. برای مثال از کاغذ دیواری های رنگی و زیبا در خانه استفاده کنید و یا با استفاده از قرنیز و متعلقات، بتوانید براحتی فضای خالی بین دیوار و آخرین ردیف تایل های پارکت لمینت را پر کرده و علاوه بر آن با ترکیب رنگ های زیبای بوجود آمده، جذابیت فضای اتاق های خانه را بیشتر کنید. به یاد داشته باشید که این مسئله در درازمدت به نفع شماست.


کفپوش ها در کل به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول کفپوش هایی هستند که از مقاومت و کیفیت ساخت ایده آلی بهره می برند و معمولا از آنها در کف اتاق خواب، اتاق پذیرایی، نشیمن و … استفاده می شوند و در مجموع انتخاب بسیار خوبی هستند. این نوع کفپوش ها جهت استفاده در مکان هایی که با آب و رطوبت سر و کار ندارند مناسب هستند. دسته دیگر کفپوش هایی با گرید بالاتر هستند که در مقابل آب و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهند، این مدل کفپوش ها هم انتخاب مناسبی برای آشپزخانه و بخش هایی از خانه هستند که معمولا با رطوبت سر و کار دارند.
کفپوش چوبی انتخابی شیک و مناسب برای خانه


امروزه دیگر کمتر کسانی به سراغ پارکت چوبی جهت نصب در خانه و یا مراکز کسب و کار می روند. چرا که با ورود کفپوش پارکت لمینت، و دوام و مقاومت آنها در برابر عوامل مختلف محیطی براحتی می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده و نصب کرد. راه رفتن بر روی آنها حس خوشایندی را به افراد می دهد.


مزایای مختلف این کفپوش ها، از جمله داشتن مقاومت بسیار خوب در برابر رطوبت، طراحی و شکل ظاهری شیک و زیبا و متنوع، نصب ساده و بی دردسر، اندازه و سایزهای مختلف، نظافت ساده بخشی از مزایای کفپوش های چوبی است که به راحتی نمی توان آنها را نادیده گرفت. از این رو بسیاری از جوانان هنگام خرید پارکت لمینت و یا سایر کفپوش های چوبی این مسئله را در نظر می گیرند و پس از خرید و نصب، معمولا از وجود این کفپوش ها در منزل و حتی محل کار احساس بسیار خوبی دارند.


کفپوش های چوبی از زمان تولید، با موفقیت به حضور مطلق چندین و چند ساله کفپوش های سنگی و سرامیکی در دکوراسیون داخلی خانه ها پایان دادند. کفپوش های چوبی هم مدل و جنس های متنوعی دارند که هر یک خصوصیات خاص خود را دارند.

کفپوش چوبی در خانه


در کنار زیبایی، بزرگترین مزیت کفپوش های چوبی پارکت لمینت، عمر و ماندگاری بالای آنهاست هر چند شاید وقتی ورقه های کفپوش را قبل از نصب در دست می گیرید، ظرافت آن چندان احساس خوبی به شما ندهد و تصور کنید کفپوش سست و کم دوامی است ولی در حقیقت اینطور نیست. این کفپوش ها در مقابل حرارت و تغییرات دمایی محیط از میزان مقاومت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل جهت نصب و استفاده در مکان های پرترددی از قبیل نمایشگاه ها، فروشگاه ها، موسسات آموزشی و گالری های هنری و... نیز توصیه می شوند.


در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آخرین قیمت خرید پارکت لمینت و سایر محصولات ما با همکاران ما در تماس باشید. اسپوتا نوین چوب ارائه دهنده بهترین کفپوش های پارکت چوبی و پارکت لمینت.


}