جدیدترین مدلهای پارکت لمینت 2018

جدیدترین مدلهای پارکت لمینت 2018 تولید شده توسط برندهای معروفی مانند برند وروکس فلور نشان دهنده عزم شرکتهای سازنده جهت قبضه کردن بازارهای جهان با جدیدترین محصولات خود است. اگر شما هم قصد خرید پارکت لمینت های جدید تولید شده در سال 2018 توسط این شرکتها را دارید، با ما در این بخش همراه باشید. 

از دهه های پیش همیشه طرفداران خرید کفپوش های مختلف به ویژه کفپوش های چوبی و یا کامپوزیت علاقه مند به خرید جدیدترین نوع کفپوش ها بوده اند. به ویژه طرفداران خرید کفپوش پارکت لمینت که در سالهای اخیر با ساخت و عرضه مدلهای جدید این کفپوش ها با طرح ها و رنگ های جدید به بازارهای جهان حق انتخاب های زیادی دارند. 

از تنوع رنگ های پارکت لمینت براق یا تیره گرفته تا پارکت لمینت سه بعدی. همانطور که اشاره کردیم به دلیل تنوع بالای رنگ ها و طرح های مختلف این کفپوش ها موجب شده تا امروزه افراد مشکل پسند و البته حساس به دکوراسیون منزل و یا دفتر کار خود هنگام خرید پارکت لمینت دقت بیشتری به خرج بدهند و به بررسی جدیدترین مدلهای عرضه شده به بازار بپردازند. (همانطور که در مقاله کاربردهای پارکت لمینت شرح داده ایم، این کفپوش نه تنها برای منزل بلکه در بسیاری از مراکز اداری، تجاری، هنری، خدماتی و غیره می تواند مورد استفاده قرار گرفته و نصب شود) 

جدیدترین مدلهای پارکت لمینت 2018

به همین جهت اگر شما هم قصد خرید این کفپوش جهت نصب در محل زندگی و یا محل کسب و کار خود دارید، توصیه می کنیم که جدیدترین مدلهای پارکت لمینت در سال 2018 میلادی را بررسی و سپس با توجه به نکاتی که در مقاله های قبل در مورد مسئله نوردهی فضای خانه و تاثیر بکار گیری رنگ های تیره یا روشن، انتخاب نوع رنگ مورد نظر، یکدست بودن و یا یک درمیان بودن رنگ تایل ها، طرح تایل ها، نوع دوبعدی یا سه بعدی بودن کفپوش و موارد دیگر جهت آشنایی شما نوشتیم، می توانید براحتی دست به انتخاب بزنید. 

در این بخش تصاویر چند نمونه از جدیدترین کفپوش های وروکس فلور در سال 2018 را می توانید مشاهده کنید:


جدیدترین مدلهای کفپوش پارکت لمینت 2018


جدیدترین مدلهای پارکت لمینت 2018 وروکس فلور


مدلهای جدید پارکت لمینت 2018


مدلهای جدید پارکت لمینت سال 2018


پارکت لمینت های جدید 2018


همانطور که مشاهده کردید خوشبختانه طیف رنگ های بکار رفته و همچنین مدلهای مختلف پارکت لمینت عرضه شده در سال 2018 بسیار متنوع است. خلاصه اینکه اگر شما هم قصد خرید پارکت لمینت جدید دارید نگران نباشید، بلکه براحتی می توانید از میان مدلهای مختلف و جدید، مدل کفپوش مورد نظر خود را متناسب با فضا و دکوراسیون منزل و یا محل کار خود پیدا کرده و انتخاب کنید. 

}