شوینده پارکت لمینت

شوینده پارکت لمینت (Laminate flooring cleaner) نوعی مایع شوینده است که جهت پاکسازی و تمیز کردن سطح این کفپوش ها بکار می رود. همانطور که در مقاله نحوه شستشوی پارکت درباره شستشو و تمیز کردن این کفپوش نوشتیم، بهتر است پس از خرید پارکت لمینت پس از دوره های زمانی خاصی (مثلا هر چند ماه یکبار و یا هر سال) اقدام به پاک کردن و تمیز کردن سطح این کفپوش ها کنید تا مانند روز اول براق و زیبا بنظر برسند. 

بسیاری از این شوینده ها دارای مواد ضد باکتری (Antibacterial) هستند و لذا برای سلامتی افرادی که در آن محیط کار و یا زندگی می کنند کاملا مفید هستند. چرا با مقابله با میکروب و باکتری ها و زدودن سایر آلودگی ها از سطح کفپوش لمینت براحتی می توانند به افزایش بهداشت و سلامت افراد در آن محیط کمک کنند. 

نکته جالب اینجاست که خوشبختانه نه تنها جهت تمیز کردن و شستشوی لمینت کف بلکه جهت تمیز کردن بسیاری از کفپوش های دیگر از جمله پارکت های چوبی، کف سرامیک و حتی کفپوش پی وی سی (pvc) نیز می توان استفاده کرد. 

شوینده های کفپوش پارکت لمینت

البته نکته مهمی که باید پس از خرید پارکت لمینت و اقدام جهت تهیه و خرید شوینده های مخصوص آن در نظر بگیرید این است که باید حتما به برند و شرکت سازنده آن نیز توجه کنید و هر شوینده ای را خریداری نکنید. تر جیحا شوینده های ساخته شده توسط شرکت ها و کمپانی های بزرگ و معتبری مانند شرکت وروکس فلور آلمان (که سالهاست به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین تولید کنندگان پارکت لمینت آلمانی شناخته می شود) خریداری و استفاده کنید. 

این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و همچنین موارد مربوط به بهداشت و سلامت مصرف کنندگان همواره تلاش داشته تا بهترین شوینده ها را جهت پاکسازی و نظافت انواع کفپوش ها تولید و با بهترین کیفیت به بازارهای جهان عرضه کند. 

شوینده پارکت لمینت
طرز استفاده از شوینده پارکت لمینت:

استفاده از این شوینده ها بسیار آسان است و کافی است مقداری از مایع شوینده را در آب سرد و یا ولرم بریزید و سپس تی و یا دستمالی که می خواهید با استفاده از آن کفپوش را تمیز کنید را به آن آغشته کرده و سپس به دقت آنرا بچلانید. 

حال می توانید به آرامی با کشیدن تی یا دستمال بر روی سطح کفپوش لمینت آنرا تمیز کرده و به این ترتیب تمام آلودگی ها از جمله گرد و خاک و یا لکه ها را از سطح آن تمیز به خوبی تمیز کنید. 

البته جهت استفاده از برخی از شوینده های کف نیز می توانید مستقیما آنها را بر روی سطح ناحیه مورد نظر اسپری کنید و سپس اقدام به تمیز کردن آنجه کنید که در این زمینه بهتر است به نکات درج شده بر روی محصول دقت کنید و یا هنگام خرید آن از فروشگاه ها از فروشنده در این زمینه راهنمایی بخواهید. در نهایت مطمئن باشید که اگر این کار را به خوبی انجام بدهید کفپوش شما مانند روز اول خواهد شد و در پایان کار از زیبایی و درخشش سطح آن بسیار راضی و خشنود خواهید بود.

}