رنگ های محبوب پارکت لمینت در سال 2021

یکی از مهم ترین خصوصیات پارکت لمینت تنوع طرح و رنگبندی آن ها می باشد. به موجب این ویژگی از پارکت لمینت می توان در دکوراسیون های مختلف استفاده کرد. این موضوع سبب شده است که خرید پارکت لمینت در میان مشتریان از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر کفپوش ها برخوردار باشد. هر ساله رنگ بندی مختلفی از پارکت لمینت مورد محبوبیت بیشتری قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی محبوب ترین رنگبندی پارکت لمینت در سال 2021 بپردازیم.بنابراین اگر قصد خرید پارکت لمینت را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا درباره ترند رنگبندی این کفپوش در سال 2021 صحبت نماییم.


معرفی پارکت لمینت

یکی از پرطرفدارترین کفپوش های امروزی برای انواع فضاها اعم از منزل ، محل کار ، فروشگاه ها و... کفپوش پارکت لمینت می باشد.این کفپوش با استفاده از فرآورده های چوبی ساخته می شود و دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر کفپوش های چوبی همچون پارکت چوبی می باشد.با توجه به این موضوع می توان گفت در صورت نگهداری صحیح از پارکت لمینت ، طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت و این موضوع از مهم ترین ویژگی ها و پر طرفدار بودن این کفپوش می باشد. نصب و تعویض آسان و بدون دردسر و زیبایی و مدرن بودن از دیگر موارد مهم در پر طرفدار بودن این نوع کفپوش می باشد.

خرید پارکت لمینت


رنگبندی متنوع این نوع کفپوش سبب شده است هر ساله رنگ های مختلفی از این کفپوش ترند شود و در سال 2021 هم همچون دیگر سال ها رنگ های خاصی از پارکت لمینت محبوبیت پیدا کرده است.بهترین رنگ های پارکت لمینت در سال 2021 عبارتند از:


رنگ های تیره پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت با رنگ تیره همواره مورد توجه افراد بوده است.انتخاب این نوع کفپوش به دلیل جذابیتی که در محیط ایجاد می نماید در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیلی همخوانی و زیبایی رنگ تیره با انواع دکوراسیون ها و مهم تر از هرچیز دیگر کمتر نشان داده شدن آلودگی در سطح آن پارکت لمینت تیره همواره مورد توجه افراد قرار دارد. در سال 2021 هم این نوع کفپوش مورد محبوبیت بالایی قرار داشته و افراد زیادی اقدام به خرید پارکت لمینت با رنگ تیره نموده اند.


رنگ خاکستری پارکت لمینت

این رنگ نیز به دلیل تطابق با سایر اجزای محیط یکی از محبوب ترین پارکت لمینت ها می باشد. استفاده از رنگ خاکستری با توجه به اینکه بسیاری از وسایل منزل را می توان با استفاده از این رنگ دکوراسیون کرد یکی از گزینه های مناسب برای خرید پارکت لمینت محسوب می شود.این رنگ نیز همچون رنگ های تیره میزان آلودگی و کثیفی را کمتر از رنگ های روشن نشان می دهد که از ویژگی مهم این نوع کفپوش محسوب می گردد.البته به منظور نگهداری اصولی و افزایش طول عمر پارکت لمینت می بایست سطح آن را هر از گاهی به خوبی تمیز نمود تا هرگونه گرد و غبار و سایر موارد سبب صدمه به آن نشوند.


پارکت لمینت با رنگ سفید

از دیگر رنگ های پرطرفدار پارکت لمینت در سال 2021 رنگ سفید می باشد.این رنگ به دلیل روشن نشان دادن فضا یکی از بهترین مدل های پارکت لمینت برای محیط ها کم نور و کوچک می باشد. بنابراین استفاده از پارکت لمینت با رنگ سفید همواره مورد توجه افرادی است که قصد بزرگتر نشان دادن و پر نور تر کردن محیط خود را دارند.استفاده از این نوع کفپوش در کنار دکوراسیونی با رنگ های روشن زیبایی دو چندانی را به محیط خواهد داد.


پارکت لمینت با رنگ کرم

به دلیل نزدیکی این رنگ با رنگ چوب ، خرید پارکت لمینت کرم همواره طرفداران زیادی داشته است. افرادی که دکوراسیون خود را با وسایل چوبی انجام داده اند ، بهترین پارکت لمینت برای آن ها رنگ های کرم می باشد.این نوع کفپوش محیط گرمی را به ارمغان می آورد و می توان با بسیاری از دکوراسیون ها آن را تطبیق داد.


پارکت لمینت با رنگ طوسی

رنگ ها خاکستری و طوسی جز رنگ های خنثی محسوب می شود و به همین دلیل این رنگ بندی پارکت لمینت همواره مورد استقبال قرار می گیرد. در سال 2021 نیز خرید پارکت لمینت با رنگ طوسی متقاضیان زیادی داشته است و یکی از رنگ های پر طرفدار محسوب می شود.استفاده از دکوراسیون هایی با ترکیب رنگ سفید و طوسی در کنار این نوع کفپوش زیبایی و هماهنگی خاصی را در محیط ایجاد می نماید.


پارکت لمینت با رنگ عسلی

این رنگ در اواخر سال 2021 مورد استقبال افراد قرار گرفت و در سال 2022 از جمله پرطرفدارترین رنگ های پارکت لمینت محسوب می شود.این نوع کفپوش دارای طرح های گوناگونی است که می توان بر اساس دکوراسیون اقدام به مدل مورد نظر خود نمود. این مدل برای دکوراسیون های کلاسیک می تواند زیبایی و جذابیت دو چندانی ایجاد نماید.

پارکت لمینت


نکات مهم در دکوراسیون فضاهایی که از پارکت لمینت استفاده می شود

عوامل مهمی را در هنگام خرید پارکت لمینت می بایست در نظر گرفت که بتوان با توجه به آن ها دکوراسیون و کفپوش را با یکدیگر تطبیق داد.میزان نور داخل فضا ، رنگ دیوار ها و وسایل مورد استفاده در محیط ، نوع چینش وسایل ، ابعاد محیط و... همگی عوامل مهمی در تطبیق پارکت لمینت با محیط محسوب می شوند که می بایست با راهنمایی طراحان و معماران داخلی اقدام به انتخاب پارکت لمینت مناسب فضا نمود.


درپایان اگر قصد خرید پارکت لمینت در انواع طرح و مدل ها را داشته باشید می توانید بهترین و جدیدترین مدل های سال را از شرکت اسپوتا نوین چوب خریداری نمایید.این شرکت با سال ها تجربه در زمینه انواع کفپوش ها همچون پارکت لمینت ، پارکت چوبی و... یکی از بهترین شرکت های تولید و واردات پارکت لمینت در ایران می باشد.


}