پارکت لمینت بلوط

اگر شما هم جزو کسانی هستید که طرفدار استفاده از کفپوش پارکت لمینت هستند ولی بودجه کافی ندارند و یا تمایل دارید که هر چند سال یکبار جهت تنوع، کفپوش خود را عوض کنید، خبر خوب این است که می توانید براحتی با استفاده از پارکت لمینت بلوط به هدف خود برسید. 

از آنجایی که شرکت اسپوتا نوین چوب از ابتدای تاسیس خود در زمینه فروش و خدمات مربوط به محصولات چوبی و دکوراسیون خانگی فعالیت داشته، در زمینه فروش کفپوش های چوبی از نوع solid wood و همچنین engineered wood در خدمت مشتریان خود بوده و توانسته بهترین محصولات در این زمینه ها را با کیفیت بالا در کشورمان عرضه کند. 

استفاده از پارکت لمینت چوب بلوط

در حال حاضر یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع از انواع لمینت ها در واقع پارکت لمینت بلوط است. استفاده از این نوع کفپوش چوبی مزایای زیادی دارد از جمله:

قیمت مناسب 
تنوع رنگ
کیفیت بالا
زیبایی خیره کننده 
طبیعی بنظر رسیدن آن
مقاومت بالا در برابر برخی عوامل محیطی از جمله: آب، رطوبت و قارچ 

بلوط یکی از بهترین درختانی است که در صنایع چوب بری از دوران قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و یکی از بهترین درختانی است که از چوب آن از دهه ها قبل کفپوش های چوبی مانند پارکت چوبی و پارکت لمینت ساخته و تولید می شود. جالب است که بدانید خود این درخت دارای دوام بالایی در طبیعت است بطوری که بسیاری از گونه های آن عمری در حدود دو هزار سال دارند. این درخت که از قدیم نیز در نواحی مختلف کشورمان از جمله شمال، غرب، شمال غربی و نواحی پوشیده از جنگل های زاگرس می روییده و چوب آن نیز مورد استفاده مردم کشورمان قرار می گرفته امروزه یکی از پر استفاده ترین و مهم ترین نوع درختان در جهان به شمار می رود و آمار استفاده از آن در کشورهای صنعتی و کاشت مجدد آن جهت بهره برداری نشان دهنده میزان اهمیت چوب بلوط در سطح جهان است. 

استفاده از چوب بلوط در پارکت لمینت

همانطور که در بخش های پیشین گفته ایم، یک پارکت لمینت آلمانی همیشه می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای خریداران باشد. به خصوص اگر قصد خرید پارکت لمینت بلوط را داشته باشید که مزایایی که بالاتر نام بردیم را خواهد داشت و پس از نصب آن، سالهای سال می توانید از زیبایی آن بهره مند شده و از وجود چنین کفپوش زیبا و بادوامی در منزل، شرکت، فروشگاه، آموزشگاه، کافی شاپ و یا هر مرکز و یا نهاد اداری، تجاری استفاده و از آن لذت ببرید.

البته با توجه به تنوع نژادهای درخت بلوط (که همین تنوع هم از مزایای استفاده از چوب آنها می باشد) در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی و علاقه مندان به خرید کفپوش های چوبی تولید شده از جنس این درختان، انواع مختلف کفپوش های چوبی تولید شده از جنس درختان بلوط را یک به یک شرح می دهیم:

- روشن و سبک (Light and airy) :
اگر می خواهید در اتاق های خانه از یک پارکت لمینت رنگ روشن و جذاب استفاده کنید، یکی از بهترین راه حل ها برای شما استفاده از پارکت لمینت رنگ موجب می شود که با توجه به رنگ آنها و انعکاس مناسب نور از آنها فضای اتاق های خانه دلبازتر و روشن تر بنظر برسند. علاوه بر آن، این نوع پارکت لمینت های بلوط دارای طرح و رنگ های طبیعی بسیار مناسبی هستند و برای بسیاری از خانه ها و مراکز به ویژه در مناطقی که از جنگل ها و منطاق سرسبز دور هستند و دارای آب و هوایی مرطوب و پر باران نیستند، بسیار مناسب است. چرا استفاده از این نوع کفپوش چوبی می تواند براحتی جلوه طبیعت را به خانه و یا محل کار شما بیاورد. 
ضمنا استفاده از این پارکت لمینت بلوط روشن می تواند در فصل های مختلف سال با انعکاس مناسب نور فضای خانه و یا دفتر کار شما را روشن تر کرده و در ضمن انرژی مثبت به محیط اطراف بدهد که همه اینها از مزایای استفاده از آنها می باشد.

پارکت لمینت بلوط روشن

- رنگ گرم و عسلی (Warm, honey coloured) :
اگر شما به استفاده و نصب پارکت لمینت بلوط به رنگ ها و طرح های کلاسیک علاقه مند هستید، این نوع پارکت لمینت می تواند قصعا شما را راضی نگه دارد. استفاده از رنگ های گرم و عسلی این نوع کفپوش ها در بیشتر فصل های سال به ویژه فصل های سرد سال که می تواند گرما را بیشتر جذب کرده و از طرف دیگر زیبایی آن جلوه مناسبی به محیط می دهد. البته در فصل تابستان نیز این می تواند با توجه به ملایم بودن رنگ آن برای تمام محیط ها و فضاهای خانگی مناسب باشد. طرح و ظاهر این نوع کفپوش ها آنقدر زیبا و طبیعی است که هر کسی که در صورت استفاده از آن بسیاری از افرادی که نخستین بار قدم به اتاق یا خانه شما می گذارند، محو زیبایی خیره کننده و کاملا طبیعی آن می شوند. 

پارکت لمینت بلوط عسلی رنگ

- تیره (dark ) :
پارکت لمینت بلوط تیره رنگ نیز می تواند برای بسیاری از مکان ها انتخاب مناسبی باشد. استفاده از کفپوش های بلوط دارای رنگ های تیره می تواند گرما و انرژی مثبت آرامش بخشی به محیط شما بدهد. در عین حال با بکارگیری این نوع پارکت لمینت در محیط کار فضا رسمی تر نیز می شود و استفاده از آنها در سالن ها و یا اتاق های خانه مزایای زیادی دارد از جمله مناسب بودن جهت نصب در خانه هایی با طراحی و معماری کلاسیک و مدرن. امروزه به دلیل زیبایی خیره کننده بسیاری از پارکت لمینت های چوب بلوط تیره رنگ از آنها استفاده گسترده ای می شود. 

پارکت لمینت تیره رنگ

قیمت پارکت لمینت بلوط:
خوشبختانه قیمت این نوع کفپوش ها با توجه به مزایای نام برده از جمله داشتن طرح های زیبا، تنوع رنگ، کیفیت بسیار بالا و همچنین فروش مناسب آنها در بازارهای جهان، چندان بالا نیست و همیشه می توانید در وب سایت اسپوتا نوین چوب جدیدترین نوع این پارکت لمینت ها را بررسی کرده و جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با بخاطر سپردن کد آنها با همکاران ما تماس و از جدیدترین نرخ های ما در این زمینه مطلع شوید. 

جهت خرید پارکت لمینت و سایر محصولات چوبی (فوم پارکت، پارکت چوبی، قرنیز، کاغذ دیواری و غیره) با همکاران ما تماس بگیرید.

}